Halife Köyünde1955’te doğdum. Gazipaşa, Abdurrahmanpaşa, Bursa EĞİTİM tahsil hayatım.1976’dan sonra kırk yıl hizmetin otuz yılı Müdürlük.1989’dan sonra Sağlık Meslek Liselerinde duayen olduk. Mesleki tecrübe ve hayat akışlarımız, fikir ve öngörülerim için bir TEMEK yaptım, Buradan atıyorum ara sıra bakın. Sevseniz de kızsanız da hep sağlıklı, hep mutlu olun... Saygılarımla….

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

İletişim

İNSANIN FENDİ

Ne varsa aklınızda, ayak, oraya basar
Önemsediğine, dikkat et! Etme zar...
Daha Fazlası

YÜZÜK DİLİ

Bütün dünya, olsa düşman, deseler ol beter
İçte-dışta olsa da hep yılan...
Daha Fazlası

ŞENSOY NECATİ

Sattın otobüs taktık vitese tam yol ileri
Demedin yıllarını götürür get...
Daha Fazlası

NİZAM

Dökersen lavaboya, kızartma yağıyla deterjan
Deniz-göl-nehir bereket se...
Daha Fazlası

ÇİNDE EĞİTİM

Aradı Okul Müdürü dostum, yaptın mı, Mezuniyet töreni
Öğrencim Kolonya ...
Daha Fazlası