Halife Köyünde1955’te doğdum. Gazipaşa, Abdurrahmanpaşa, Bursa EĞİTİM tahsil hayatım.1976’dan sonra kırk yıl hizmetin otuz yılı Müdürlük.1989’dan sonra Sağlık Meslek Liselerinde duayen olduk. Mesleki tecrübe ve hayat akışlarımız, fikir ve öngörülerim için bir TEMEK yaptım, Buradan atıyorum ara sıra bakın. Sevseniz de kızsanız da hep sağlıklı, hep mutlu olun... Saygılarımla….

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

İletişim

TEŞEKKÜRLER BAŞKAN BABAŞ

Otururken Mekanda, geldi çiçek, Babaş Başkan’dan
Teşekkürler Başkanım, ...
Daha Fazlası

ÖĞRETMENLER GÜNÜ

Merhaba emmi, nasılsın iyi misin? Hoş geldin
Çok şükür be Hocam, iyidir...
Daha Fazlası

TEMEK

Önümde klevye, karşımda ekran, alın size Temek
Geçer imbikten birikim, ...
Daha Fazlası

ÖN GÖRDÜK

Ne güzeldir memleket, Müslüman’mış, bilmezsek
Koş; başladı Kara Cuma, h...
Daha Fazlası

PASI KALDIR

Bakar ama görmez göz, bilin geldi bela
Ya düşersin çukura, ya duvarda ç...
Daha Fazlası